Veelgestelde vragen

Bekijk hier de antwoorden op veelgestelde vragen. Staat je vraag er niet bij? Dan kun je altijd contact met ons opnemen.

Ik wil testen wat het voor mijn organisatie doet, kan ik een proefmaand aanvragen?

Dat kan zeker. We hebben een doorlopende actie waarbij je het een maand gratis kunt proberen! Neem hiervoor even contact op via 0252-745080 laat een berichtje achter op onze contactpagina.

Zit ik ergens aan vast?

Dat antwoord is heel simpel: Nee, je zit bij ons nergens aan vast. De insteek van ons concept is dat het uitbellen met naam en logo iets is wat altijd doorloopt waar je geen omkijken naar hebt. We gaan uiteraard voor een lange samenwerking maar dat is helemaal aan jou. Indien je niet meer met ons wilt samenwerken is je contract maandelijks opzegbaar met een opzegtermijn van 1 maand.

Werkt het uitbellen met naam en logo met mijn huidige VoIP provider?

Ja, het uitbellen met naam en logo is een toevoeging aan je huidige telefonie. Wij moeten wel even controleren of alle instellingen juist staan maar pakken dit op met je VoIP provider.

Op welke telefoons werkt het uitbellen met naam en logo?

Op dit moment werkt het uitbellen met naam en logo op alle Samsung en Google telefoons. Dit is al zo'n 43% van de mobiele markt. Naamweergave op iPhone en andere mobiele merken is mogelijk maar heeft te maken met bepaalde informatie die moet worden vrijgegeven door telefoonfabrikanten en telecomproviders. Voor de naamweergave op iPhone zijn we deels afhankelijk van je VoIP provider en/of belsysteem. Bij de aanvraag zullen we dit met je bespreken.

Ik heb een Samsung telefoon maar zie geen logo in beeld, hoe kan dat?

Zeer waarschijnlijk staat je 'Beller-id en antispambeveiliging' uit. Dit kun je instellen door naar 'Telefoon' te gaan en dan op de drie verticale puntjes te drukken. Vervolgens kies je voor 'Instellingen'. Dan kom je terecht bij de Oproep-instellingen en zie je 'Beller-id en antispambeveiliging' staan. Zorg ervoor dat dit aangevinkt is en dan moet het direct werken.

Hoe werkt de betaling?

Wij houden het graag simpel. Je betaalt bij ons een vast bedrag per maand (of jaar) via automatisch incasso. De factuur ontvang je altijd op de eerste dag van de maand en het bedrag wordt rond de 10e van de maand geïncasseerd.

Kan ik ook op rekening betalen?

Het is mogelijk om op rekening te betalen bij Identity Marketing. Je kunt kiezen voor betaling per maand of per jaar.

Waar wacht je nog op?

Waar wacht je nog op?

Start met uitbellen met jouw bedrijfsnaam én logo vanaf slechts € 15,- per maand. Verhoog je bereik met minimaal 12% in een handomdraai.

Maandelijks opzegbaar!